2011. január 16., vasárnap

Új évkezdés - megkésett üdvözlet

Helló .. és BUÉK
Régen nem töltöttem fotókat a blogra. Természetesen tudnám sorolni az okokat, de ha belegondolok mind csak mentegetőzésnek hangzana, így inkább mellőzöm ...
Tény az hogy én hamarabb el lettem havazva mint tájaink, és hát friss anyag hiányában ugyan mit tölthettem volna ?
Aztán az jöttek ünnepek, végre kiszabadultunk kissé ... beleszagolhattam mélyen a friss hegyi levegőbe, és feltöltődve tapostam a kijegesedett ösvényeket barátaimmal. Szilveszteri bulink másodnapján sétáltunk fel a Fogarasi havasok völgyén, de a mesés tájat csak pillanatokra engedte élvezni a komor, ködös természet. Mindig csak annyit ami erőt és lelkesedést adott a következő szakaszhoz.



És hát remélem idén lessz lehetőség, alkalom és elegendő energia bejárni hegyeink már ismert és még ismeretlen ösvényeit. Stresszben nyugalmat, fáradságban pihenést találni a hűs fenyvesekben, újra és újra feltöltődni a természetben -- ámen !

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése